Blue Ray Vs. DVD


Au aparut unitatile BLUE RAY. Fiind curios am achizitionat si eu una : BD-ROM Sony, interfata S-ATA, etc. Bineinteles sistemul meu este compus din : Placa de baza Gigabyte GA-M570SLI cu socket AM 2, procesor AMD Athlon 64X2 4800+, Memorie 4Gbytes Ram, Harddisk Western Digital 650Gbytes, Placa video Asus nVidia Geforce 8600 GT, placa de sunet Creative Xtreme audio, unitate optica ASUS DVD RW (Interfata S-ATA). Unitatea BD-ROM am conectat-o pe un port S-ATA liber si bineinteles cu alimentare pe S-ATA.  Chiar am vizionat filme pe BLUE-RAY (Elektra, Mirrors, Triplu X, etc.). Nu pot sa spun decat ca este o experienta placuta (filmul se vede si se aude mai bine decat pe DVD). Capacitatea unui Blue Ray este de : 25 Gbytes (Single Layer) sau 50 Gbytes (Dual Layer) fata de capacitatea unui DVD de : 4,7 Gbytes (Single Layer) sau 9 Gbytes (Dual Layer). Zonele unui Blue Ray sunt 3 fata de cele ale unui DVD care sunt 6. In concluzie daca cineva se hotaraste catre o unitate Blue Ray (BD-ROM) eu spun ca a facut o alegere buna.

Acest articol a fost publicat în Calculatoare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Blue Ray Vs. DVD

  1. Irisha spune:

    🙂 Multumim pt info🙂

Spuneti opinia dumneavoastra

