FL Studio – Program de compus muzica


Tot navigand pe forumuri mi-am zis sa incerc si eu un program de compus muzica. Si iata ca la sfaturile unora si altora am descoperit programul FL Studio. Ce pot sa spun? Nu sunt muzician profesionist (lucrez in proiectare). La prima impresie acest program este destul de usor de folosit. Are inclus un sequenzer precum si un mixer. Cu timpul cand voi mai sapa prin el voi veni cu mai multe amanunte.

Acest articol a fost publicat în Calculatoare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la FL Studio – Program de compus muzica

  1. Irisha spune:

    Programul asta e kiar superinteresant se pare … si util😀 Stii sa-l manuieshti bine?😀

  2. ianko spune:

    si eu am fl studio dar nush cum se compune muzica cu el
    spunetimi si mie

    • mause2k spune:

      Il am si eu dar nu pot sa il folosesc impreuna cu acid pro. Dar niste sfaturi pot sa va dau. Aveti o fereastra in care sunt niste puncte. facand click pe unul din puncte se aude un sunet. Aveti de asemenea fereastra Piano Roll. Acolo reglati inaltimea notei.

Spuneti opinia dumneavoastra

