La patinoar pentru prima data in acest an


Astazi am fost pentru prima data la patinoar (cu patinele mele. Posed patine ROXA). Ca locatie am ales patinoarul Cismigiu. Dupa ceva cautari (gen unde este casa de bilete) am reusit sa intru si eu. Gheata se prezinta in conditii excelente. Am patinat 2 ore. Se vede ca inca mai stiu sa patinez (vara merg pe role).

Acest articol a fost publicat în Patinoare bucurestene. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la La patinoar pentru prima data in acest an

  1. Irisha spune:

    Eh, eu ink nu am ajuns anul asta😦 Bravo ca ai fost! Patinoir-ul din Cismigiu este intr-adevar bun (la calitatea ghetii ma refer), desi e aglomerat …

  2. Adela spune:

    Eu ma duc de obicei in Dr. Taberei pt k nu e atat de algomerat

Spuneti opinia dumneavoastra

