Inceputul


Eram intr-o zi foarte stresat (s-a intamplat candva in luna august 2008). Tot cautand pe internet (cuvinte cheie : „Mersul pe role”), am descoperit ceva senzational („mersul pe role te elibereaza de stress”). Mi-am zis sa incerc si eu :). Asa ca mi-am luat „inima in dinti” si m-am documentat („de pe internet”) cu privire la mersul pe role. Asa am aflat ca pentru a invata sa mergi pe role nu esti niciodata prea batran. Asa ca am dat o tura prin carrefour („Orhideea”) dupa role. Asa am probat prima pereche de role („niste RCO – reglabile pana la nr. 45 ” – eu port 44. ). Cum le-am pus in picioare, rolele au inceput sa-mi fuga :(. Mi-am zis ca nu sunt pentru mine. Dar nu stiu ce mi-a venit si am fost in Cora (Pantelimon) si am gasit niste role K2-EXO negre (super stabile) – exact marimea mea. Asa am intrat in posesia primei mele perechi de role

Acest articol a fost publicat în Jurnalul unui Inline Skater și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

