Zilele 11-16 de mers pe role


Simteam ca trebuie sa se intample ceva. Mi-am luat inima in dinti. (Echipat de role cu tot ce trebuie). Asa ca am iesit in fata blocului (pe la ora 23 : Traficul este mai redus la acea ora iar populatie mai putina). Era sa alunec pe spate dar mi-am adus aminte de pozitia „ready”. Si atunci am inceput sa simt adevarata placere.

Acest articol a fost publicat în Jurnalul unui Inline Skater și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Zilele 11-16 de mers pe role

  1. Irisha zice:

    la 11 noaptea?! 😀 esti tare curajos! 😀

Spuneti opinia dumneavoastra

