Primul serviciu – cu peripetii


In urma cu 7 ani am  reusit sa ma angajez. Dar haideti sa o luam cu inceputul. Am ajuns in Bucuresti, m-am aranjat si eu si apoi sa ma angajez. Toate bune si frumoase. Am cautat un ziar de mica publicitate, am bifat anunturile care ma interesau si apoi am fost pe la interviuri. Dar mi s-a spus „va sunam noi„.  In luna noiembrie 2001 (pe la sfarsit) am efectuat un curs de administrator de retea (la Millenium School). Cursul a fost pana in decembrie 2001. Incepand din luna februarie 2002 am fost iarasi pe la interviuri (acelasi text „va sunam noi„). Acest lucru s-a intamplat pana in luna mai a anului 2001. Atunci am fost contactat de un patron (nu fac reclama aici)  si de atunci am inceput sa lucrez.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Primul serviciu – cu peripetii

  1. Irisha zice:

    🙂 da … frumos … 🙂

    Si la mine a fost cu peripetii, eram la mare cand m-au contactat viitorii angajatori, am ajuns la 4 dimineata in Bucuresti, la 8:30 aveam interviul :-D.

Spuneti opinia dumneavoastra

