Curs de depanare TV / Alb negru – pura intamplare sau nu ?


Se intampla prin iarna anului 1992 in Timisoara. Eu… elev in anul II la o scoala postliceala de proiectanti (intentia mea a fost sa lucrez la mama mea la servici – mama mea este proiectanta).  Dar auzind cumplita veste ca se dau afara oameni cu experienta (ce sa faca cu unul fara experienta ?), s-a hotarat sa urmez un curs. Asadar am urmat cursul de depanator TV alb Negru. In aceasta perioada am construit primul montaj : o lumina dinamica pe 4 canale (dintr-o revista Tehnium). Apoi am inceput sa umblu in aparatura audio (nu am profesat ca depanator TV alb negru). Prin luna iunie 1992 am absolvit cursul cu media 9.00. Au urmat experimente si montaje de tot felul (ex. preamplificator universal, modificat casetofon deck EM 2001 ). Totul a continuat pana in iarna 2001. (atunci cand m-am mutat in Bucuresti). Din pacate revistele Tehnium si montajele mele au ramas in Timisoara.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Curs de depanare TV / Alb negru – pura intamplare sau nu ?

  1. Irisha zice:

    Esti tare bravo. Ai avut ocazia sa cunosti multi oameni de la care sa inveti, ai avut posibilitatea sa faci lucruri care iti plac si pe care stii sa le dirijezi. Ai toata admiratia mea!

Spuneti opinia dumneavoastra

