Magnetofonul : aparat HI-FI sau marul discordiei ?


Magnetofonul – acum in anul 2010 este considerat de multi un aparat audio depasit. Si totusi …. Zilele acestea am fost pe la consignatiile de pe str. Covaci. Am ramas surprins sa constat ca am vazut un client care si-a ales un magnetofon. Magnetofonul suna incredibil de bine. Si mie mi-au trecut prin mana mai multe magnetofoane (Kashtan, Tesla B115, Akai GX 4000D). Am fost multumit de sunetul incredibil. Acum sunt posesorul unui Tesla B115 dar nu ma dau inapoi sa ascult si alte tipuri de magnetofoane.

Concluzia ? Va las pe dumneavoastra sa o trageti

Acest articol a fost publicat în HI-FI & Audio și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Magnetofonul : aparat HI-FI sau marul discordiei ?

  1. Dony zice:

    Salut Claudiu!
    Si eu am avut un Kashtan pe post de amplificator si sa stii ca am fost f multumit de el.Cateodata este bine sa ne mai uitam si in spate si sa apreciem lucrurile facute cu suflet si care chiar aveau o valoare in materie de muzica.Acuma avem sunet misto cu noile aparate, dar parca nu suna la fel ca cele vechi.
    Toate cele bune Clau!

  2. Irisha zice:

    Tot ce e nou e vechiul uitat …

  3. ionut zice:

    cele mai tari aparate electronice

Spuneti opinia dumneavoastra

