Curs de dans – De ce nu ?


Se intampla in urma cu 19 ani (mai precis in anul 1991) in locatia Judetul Timis, Localitatea Timisoara. Eu…  pasionat de audio si discoteci. Dar nu stiam sa dansez. Atunci in familia mea s-a decis : mers la cursuri de dans. Asa ca s-au urmarit anunturile locale si pana la urma a fost sa fie : m-am dus la cursuri de dans. Iata tematica :

  • Tango argentinian
  • Tango slow
  • Swing
  • Vals lent
  • Vals vienez
  • Samba
  • Rumba
  • Foxtrot (muzica disco)
  • Twist
  • Rock

De mentionat este ca la curs am facut numai pasii de baza. La inceput eram sceptic. Dar apoi m-am obisnuit. Cu ce m-am ales de pe urma acestui fapt ? M-am ales cu faptul ca acum stiu sa dansez  ! (chiar la banchetul de terminarea scolii postliceale am facut o demonstratie de a ramas auditoriul „masca”) .

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Curs de dans – De ce nu ?

  1. mihaela zice:

    foarte tare, poate pentru ca nu te exteriorizezi prea mult nu mi-as fi inchipuit ca dansezi asa bine. pacat ca n-am organizat niciun party adevarat in ultima vreme, cu dans vreau sa zic.

  2. Irisha zice:

    😀 Vad ca ai scris si despre o alta pasiune de a mea 😀 Ramane sa mai scrii despre pian si gata 🙂

    Si eu am facut dans sportiv timp de 6 ani. A fost o perioada frumoasa, dansam destul de bine, participasem la tot soiul de concursuri nationale. Apoi m-am apucat de muzica, pian, canto si am lasat dansul pe plan secundar, am ramas si fara partener, parintii nu aveau posibilitate sa-mi cumpere rochii si pantofi … A trebuit sa renunt. Totusi, pastrez in suflet acea sclipire a miscarilor pe care le-am invatat odinioara si se intampla sa mai „dansez” prin casa in fata TV-ului si cluburi 😀

  3. Adela zice:

    Eu m-am inscris anul trecut la cursuri de salsa. Le recomand!

Spuneti opinia dumneavoastra

