Gheata Vs Asfalt


Inline skating sau Ice Skating?  Este o intrebare pe care si-o pun tot mai multi dintre dumneavoastra. Dar haideti sa va spun cam cum o gandesc eu. Vara este de preferat inline skatingul (necesita protectii dar asta este). Iarna in schimb nu se poate practica inline skatingul asa ca vom merge pe ice skating. Ice skatingul nu necesita protectii. Dezavantajul ice skatingului este ca nu se poate practica decat in spatii amenajate (patinoare). Bun si eu prefer inline skatingul dar cand vine iarna (nu e vreme de role) nu am incotro si ma duc la patinoar.

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Gheata Vs Asfalt

  1. Irisha zice:

    Eu le prefer pe amandoua 🙂

  2. Adela zice:

    Merg pe role de cand ma stiu. Prefer asfaltul,normal. Patinoarul este si el util,doar ca de obicei este foarte aglomerat acolo si nu reusesc sa obtin acea doza de adrenalina pe care mi-o iau cand merg cu rolele in Tineretului.

Spuneti opinia dumneavoastra

