Primul contact cu PC-ul … Curs de initiere in PC


S-a intamplat cu 17 ani in urma in orasul Timisoara. Ok,  am terminat scoala postliceala, cursul de depanator TV – Alb/Negru, ce trebuia sa urmeze ? Calculatoarele se impuneau tot mai mult pe piata muncii. Deci trebuia sa ma adaptez la piata muncii. Tot un ziar de publicitate m-a scos din incurcatura. Scria negru pe alb despre firma „Berg Computers” ca organizeaza cursuri de initiere in utilizarea calculatoarelor compatibile IBM-PC. Cu curajul de rigoare m-am prezentat la firma care organiza cursul (se afla in sediul IPROTIM – in momentul de fata nu stiu daca aceasta firma mai exista).  Ce am invatat la acest curs ? La acest curs am invatat : notiuni de hardware, sistemul de operare MS-DOS, utilitarul DOSSHELL, fisierul AUTOEXEC.BAT, fisierul CONFIG.SYS, editorul de texte MS-DOS, fisiere sistem. Am obtinut calificativul „FOARTE BINE”.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Primul contact cu PC-ul … Curs de initiere in PC

  1. Irisha zice:

    Esti foarte bravo!

  2. Laurentiubv zice:

    Mi-e nu mi-a placut ingineria si am renuntat in ultimul an la ea! Acum incerc sa ma reprofilez pe ceva mai uman!

Spuneti opinia dumneavoastra

