Studii finalizate – Facultatea de informatica aplicata


Dupa cum am spus in articolul precedent va voi povesti cum am reusit. In timpul cand eram student la facultatea de stiinte economice s-a infiintat facultatea de informatica aplicata. Atunci a fost decisiv : m-am transferat la facultatea de informatica aplicata (facultate de 5 ani). Am cunoscut si alti colegi pasionati de calculatoare de la care am avut cate ceva de invatat. In facultate am invatat despre utilitarul wordperfect, limbajul de programare FoxPro,  Limbajele de programare Pascal si C. Deja ma simteam atras de PC-uri.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Studii finalizate – Facultatea de informatica aplicata

  1. Irisha zice:

    Si eu am facut Pascalul si C++. In a 12-a refuzam sa cred ca voi fi odata studenta la ASE. S-a intamplat. Nu conteaza foarte mult ce faci, conteaza sa iti placa ceea ce faci. Iar tu ai reusit sa tintesti 2 iepurashi deodata: ai facut informatica pt k asta pe pasioneaza, si tot ea, informatica, este extrem de ceruta pe piata muncii. Felicitari!

  2. Adela zice:

    Eu am facut facultatea de jurnalism si comunicare. Banuiesc ca a fost foarte greu la informatica …

Spuneti opinia dumneavoastra

