Echipamentul de protectie pentru mersul pe role


Buuun, ne-am hotarat sa mergem pe role. Ne-am achizitionat role dar exista problema echipamentului de protectie. Din ce se compune echipamentul de protectie ? Echipamentul de protectie se compune din : casca, genunchere, cotiere si palmare.  Ce rol au acestea ? Eu propun sa incepem :

CASCA DE PROTECTIE : protejeaza capul in cazul unei cazaturi. ATENTIE ! Daca ati folosit casca si ati cazut atunci casca trebuie schimbata

GENUNCHERELE : protejeaza genunchii in cazul unei cazaturi (pe fata).

COTIERELE : protejeaza coatele in cazul unei cazaturi (pe spate – frecventa in mersul pe role)

PALMARELE : protejeaza palmele in cazul unei cazaturi.

In cazul in care mergem pe role de placere, vom alege echipament de protectie usor. In cazul in care dorim sa sarim rampe, etc, vom alege echipament de protectie pentru skatingul agresiv.

Acestea fiind spuse nu va doresc decat sa nu fi folosit echipamentul de protectie ! (sa nu cadeti)

Acest articol a fost publicat în Sfaturi pentru incepatori in ale Inline Skatingului și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Echipamentul de protectie pentru mersul pe role

  1. Irisha spune:

    N-am purtat niciodata echipament de protectie … hmm … merg destul de bine. Desi odata am regretat mult k nu aveam casca pt ca am cazut si m-am lovit cu capul de bordura.

    Poate ma las convinsa de tine si-mi iau unul🙂

  2. skateSMART spune:

    Sunt destul de rare cazurile cand ajungi sa dai cu capul intr-o cazatura. Dar atunci chiar iti doresti sa fi purtat casca sau esti vesnic recunoscator ca ai avut-o pe cap.
    Sunt mult mai dese cazurile cand intra cineva in tine si atunci nu prea mai ai control asupra cazaturilor. In mine, cat timp eram la o lectie, a intrat o tipa cu bicicleta din spate, mi-a secerat picioarele si am cam dat cu casca de ghidonul bicicletei.
    Inca o observatie. Casca este facuta sa suporte un singur soc masiv. Chiar si daca dupa un astfel de soc nu arata semne de la impact (plasticul crapat, polistirenul din interior comprimat) ar trebui schimbata. Cat despre micile socuri, din acestea poate duce mai multe. Adica sa nu va apucati sa schimbati casca dupa ce ati luat o creanga din neatentie🙂

Spuneti opinia dumneavoastra

