O achizitie desteapta : bicicleta


Se intampla prin anul 2008. Am fost la Auchan Titan (este cel mai aproape de mine) cu gandul de a incerca ceva nou. Am facut o achizitie destul de buna : o bicicleta Kreativ DHS. Facand un test, am constatat ca lantul era pus pe pinioanele mari. Am modificat pozitia lantului (foaia mare – monobloc si pinionul mic – angrenaj spate). Am simtit imediat diferenta. Bineinteles nu m-am oprit aici. Am schimbat pedalele (originale din plastic cu niste pedale din aluminiu), inaltat saua conform site-urilor de specialitate, montat far cu baterii, stop pe spate, stopurile de la roti le-am inlocuit cu un set de stopuri cu leduri. Am cautat pe internet si anul urmator (2009) am facut modificari mai multe. Iata ce modificari am facut : Inlocuite revo shifterele cu manete Shimano (7 viteze), deraiorul spate cu unul Shimano Tourney, franele originale cu unele Shimano Acera, refacute reglajele. Acuma simt o diferenta ca de la cer la pamant (am mers pe teren accidentat – parcul IOR). Bicicleta se comporta super bine. Ca echipament de protectie folosesc casca de protectie de la role. Pentru deplasarea cu bicicleta prin oras, folosesc pistele pentru biciclisti (amplasate pe trotuare).

Acest articol a fost publicat în Bicicleta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la O achizitie desteapta : bicicleta

  1. Irisha zice:

    Waw, si role, si bicicleta, esti un AS in ale sportului :-). Bravo!

    Pozele sunt superbe!

Spuneti opinia dumneavoastra

