39 de ani – pe ultima suta de metri


Suntem pe data de 30 ianuarie 2010. Este perioada zodiei  Varsatorului. Iata ca au mai ramas 13 zile (va rog sa ma scuzati daca am gresit calculul) pana cand ajung sa schimb prefixul  (din 39 de ani devine 40 de ani). Eu deja ma simt ca la 20 de ani. Ascult muzica cam din perioada de atunci (anii ’90) dar si din anii ’80. Pe ce ascult muzica ? Muzica o ascult pe : benzi de magnetofon, minidisc, mp3.De role m-am apucat pe la 38 de ani iar de ice skating cam tot in aceasta perioada. Nu pot sa ma laud ca merg zilnic la patinoar, doar asa din cand in cand. Iata ca am deja 1 an de ice skating si foarte probabil ca voi avea 2 ani de mers pe role. Patinele mele de gheata sunt in stare buna. Intre timp voi vedea care este starea rolelor si daca va fi cazul le voi schimba (la prima mea pereche de role s-a uzat mult calcaiul – a ajuns la metal si rotile au ajuns de la diametrul de 78mm la diametrul de vreo 56mm).

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 39 de ani – pe ultima suta de metri

  1. Irisha zice:

    Esti superbravo. Faci sport si esti in forma 🙂 Eu merg pe role de la varsta de 12 ani 🙂

Spuneti opinia dumneavoastra

