Au mai ramas 6 zile


Este ora 21:32. Afara este frig iar in casa este cald (sunt 24,4 grade). Stau acasa in fata PC-ului si  ma gandesc ce articol sa mai scriu. Aruncandu-mi privirea pe calendar am mai aflat ca au mai ramas 6 zile pana la ziua mea de nastere. Nu voi scrie acum un articol despre ziua mea de nastere (acesta este aproape pregatit si va urma la publicare).  Va voi spune doar ca au mai ramas 6 (sase) zile pana la implinirea varstei de 40 de ani (adica 4 decenii de viata). Cum ma simt in aceste zile ? Ma simt bine deocamdata (inca nu trebuie sa ma duc pe la doctori si nici nu trebuie sa iau medicamente). Nu am cazut pana acum pe gheata (iata consecintele ice skatingului). Va promit ca de ziua mea voi reveni cu un articol nou ! Tineti aproape !

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Au mai ramas 6 zile

  1. Irisha spune:

    Super articolul. Buun … deci pe 11.02 e ziua ta🙂

Spuneti opinia dumneavoastra

