Inghesuiala la metrou


Am promis ca nu mai scriu nici un articol pana pe data de 11.02 dar nu am reusit sa ma tin de cuvant. Mi-am terminat programul de la munca (lucrez in proiectare) si ma intorc spre casa. Cobor la metrou in statia Obor si stau si astept sa vina trenul. Stau asa vreo 10 minute. Ok, vine trenul, astept sa coboare cine coboara (incredibil de putini) si ma urc si eu. Dar nu prea este loc. Oamenii stau ca pestii in conserva (probabil o fi de vina vremea de afara). Asa am tinut-o pana la statia Dristor 2 cand metroul s-a golit complet. Dar fiind mai bine dispus voi trece cu vederea (mai ales ca au mai ramas 3 zile pana la cea de-a 40-a aniversare). Va promit ca pe data de 11.02 va apare un mega-articol. Tineti aproape !

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Inghesuiala la metrou

  1. mihaela spune:

    Hei Claudiu,
    eu merg mai rar cu metroul, dar am prins de mai multe ori cutia de conserve. Acum e de-nteles cu vremea de afara, s-au bagat multi pe sub pamant, ca e mai adapost. La japonezi sunt si impingatori… http://www.youtube.com/watch?v=dLOVH1xVlF8
    sau

    sper ca merg linkurile.

Spuneti opinia dumneavoastra

