SCHIMBARE DE PREFIX (a 40 a aniversare)


Asa cum am promis in articolul publicat la data de 8 februarie 2010, voi reveni cu un nou articol.

Pe data de 10 februarie in anul 1970 (pe atunci era intr-o zi de marti) nimeni nu stia ca o sa ma nasc.

Si totusi … Fiecare om are o zi speciala (ziua lui). Acum suntem pe data de 11 februarie 2010. Astazi  la ora 11:30 am, implinesc 40 de ani (este o zi speciala). De ce acest lucru ? Deoarece  in data de 11 februarie, in anul 1970 (pe atunci era intr-o zi de miercuri), la ora 11:30, la maternitatea din Timisoara, am vazut pentru prima data lumina zilei. Odata cu venirea mea pe lume v-am spus „Bine v-am gasit !”. Acum, la cea de-a 40-a aniversare va spun „Bine v-am (re)gasit”. Am fost adus pe aceasta lume dar nici eu nu stiu de ce (probabil cu un anumit scop).

Se mai poate spune ca m-am nascut odata cu revista „Tehnium -revista pentru constructorii amatori” (eu m-am nascut pe 11 februarie iar primul numar al revistei „Tehnium” a aparut in luna decembrie in anul 1970).  Au trecut luni si ani de atunci. Au urmat pasiuni peste pasiuni (chitara, electronica, modelism, etc.), scoli, studii, cursuri. Unele pasiuni s-au dus, altele au ramas dar au mai aparut si altele noi : calculatoarele, internetul, mersul pe patine, mersul pe role, mersul pe bicicleta. Bineinteles ca au mai urmat de-a cursul anilor petreceri, vizite prin discoteci, etc. S-ar putea sa reincep sa ma ocup de electronica (pasiune uitata sau nu). Nimeni nu stie cate zile mai are de trait (nu va luati dupa „ceasurile biologice” de pe internet care va vor spune cati ani mai aveti de trait). Iata ca mi-a dat Dumnezeu zile si am ajuns si la cea de-a 40-a aniversare.   Ar fi  fost  foarte interesant sa fie o aniversare pe role dar din pacate fiind iarna nu se poate. Nu conteaza ca am 40 de ani, eu ma simt ca la 20 de ani. De asemenea va recomand acelora dintre dumneavoastra care cititi blogul sa incercati sa faceti putin sport (inline skating, ice skating, etc.) sau ce va place sa faceti (asa nu va veti simti prea batrani). Oricand este posibila o rasturnare de situatie. Cine s-ar fi  gandit  in urma cu 40 de ani ca voi locui pana la urma  in Bucuresti ? (probabil asa mi-a fost scris) Sau ca voi scrie un blog? Sau ca voi merge pe role ? (de fapt am avut rotile dar asta a fost pe la varsta de 10 ani! – Am facut o pauza destul de mare). Asa a fost sa fie !  Chiar si la 40 de ani voi merge mai departe pe role, pe bicicleta si pe propriile mele picioare. Bineinteles ca varsta nu constituie un obstacol pentru desfasurarea activitatilor mele zilnice. Asta va doresc tuturor celor care cititi aceste randuri.

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la SCHIMBARE DE PREFIX (a 40 a aniversare)

  1. mihaela spune:

    La muuuuuulti ani!

    Iti doresc Claudiu sa ai o viata frumoasa mereu si sa te simti intotdeauna tanar. Si sa fii curajos. Ai toate motivele sa privesti lumea in ochi cu curaj. Succes!

  2. Irisha spune:

    Claudiu,

    Sa fii sanatos, sa ai parte de tot ce-i frumos, prieteni devotati care sa se bucure de reusitele tale si sa te sustina in momentele de cumpana, bucurii din partea celor dragi tie, un an cat mai reushit si nu uita: la 40 de ani viata este minunata si aduce un viitor promitator!

    La multi ani! Aniversare frumoasa🙂

  3. Pingback: Blogul implineste inca un an de existenta (al patrulea an) | Blogul lui Mause2k

Spuneti opinia dumneavoastra

