Centru fitness in unele parcuri bucurestene


Ok, am terminat turul foto dar am vazut ceva incredibil. In parcul Herastrau am gasit prin locul de joaca pentru copii niste „aparate fitness”. Fiind si stressat am incercat cateva (vreo doua steppere). Nu pot sa spun decat ca am inceput sa-mi revin. Iata cateva imagini :


Un alt „centru fitness” este amplasat in parcul lui Piedone din sectorul 4 al Capitalei (am fost cu rolele pe acolo).

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Centru fitness in unele parcuri bucurestene

  1. Irisha zice:

    Waw, frumos, gratis si sanatos 🙂 Ce poate fi mai placut decat sportul in aer liber! O sa merg si eu acolo (m-ai facut curioasa) 🙂

  2. mihaela zice:

    foarte tare! in ce zona din herastrau ai gasit aparatele astea?

Spuneti opinia dumneavoastra

