Descoperirea unei pasiuni – Fotografia


Orasul Bucuresti anul 2005, vara, intr-un weekend. Ma plimb prin oras. Trec din intamplare pe langa un chiosc de ziare. Vad pe la chioscul de ziare revista CHIP Foto-Video Digital. Intreb cat costa (10 RON) si o cumpar. O rasfoiesc din curiozitate. Continea sfaturi utile pentru Adobe Photoshop (mai ales ca eu lucram in domeniu). Ma mai uit si pe la testele de aparate foto. Curiozitatea este prea mare. Nu am putut sa pun in aplicare sfaturile prezentate deoarece la data aceea nu eram posesor de aparat foto. Si totusi… Am continuat sa o cumpar. Prin luna septembrie a anului 2006 am ajuns deja la mall Vitan. Am cautat un telefon mobil cu camera foto (Motorola L6). Am facut ceva poze dar nu aveam cum sa le descarc in calculator. A urmat un bluetooth (cumparat din piata Obor – pret 60RON) si am inceput sa descarc fotografii. Am incercat sa le prelucrez (la ora aceea aveam instalat Adobe Photoshop CS2) dar rezultatele nu erau multumitoare. Am mai descarcat imagini de pe internet, m-am mai jucat putin cu Photoshop-ul. Astfel in anul 2008 luna Decembrie am fost posesorul primului aparat foto adevarat (un compact KODAK C813 la promotie – pret 250RON), rezolutie de 8,2 MPixeil dimensiune imagine :maxim 72 dpi. Am inceput sa fotografiez una-alta. Am cumparat revista foto-video am mai citit una-alta iar in ianuarie 2010 am cumparat un aparat foto compact NIKON CoolPix L20. Diferenta se simte ca de la cer la pamant (Senzor de 10Mpixeli, dimensiune imagine :maxim 300dpi – se poate tipari imaginea). Deja am inceput sa simt aparatul foto (vedeti articolul despre turul foto prin Bucuresti de Valentine’s Day). Bineinteles mai sunt posesorul a doua trepiede (de inaltimi diferite – imi ieseau pozele miscate). Bineinteles ca va voi tine la curent cu evolutia mea in domeniul fotografiei si cu tururile foto (pe role sau la pas) care vor urma. Ce concluzie tragem din acest articol ? Din acest articol tragem concluzia ca omul cat traieste invata ! Asta va doresc tuturor celor care cititi acum acest articol si articolele care vor urma.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Descoperirea unei pasiuni – Fotografia

  1. Irisha spune:

    Evoluam pe parcursul intregii vieti, niciodata nu putem afirma ca le stim pe toate. Este o legitate a existentei noastre.
    Domeniul fotografiei este unul frumos, imaginile sunt pline de emotie si infatiseaza privitorului momente inedite, surprinse cu mult talent. Continua sa faci poze si sa ne bucuri ochiul si sufletul cu ele. Vine martisorul, apar primii ghiocei, se deschid primii muguri …

Spuneti opinia dumneavoastra

