PRIMUL PARTY (surpriza) – dupa o absenta destul de indelungata


De ce sa nu recunosc. Nu am mai organizat un party de 12 ani. Dar totusi nu este nimic pierdut. Inainte de cea de-a 40 a aniversare (prin 7 sau 8 februarie) eu cu mama mea am hotarat totusi sa tinem ziua mea. Tot ma gandeam ca nu am pe cine sa invit. In sfarsit mama mea imi da o idee : sa invitam copii verisoarei mele (studenti la facultatea de informatica in Bucuresti – deci subiecte de discutii ar fi). Ok, am fost de acord. Muzica (e petrecere nu parastas) va fi asigurata de : magnetofon, minidisc si DVD player. Amplificatorul folosit este un PIONEER (se aude impecabil). In aceste conditii am pus la incarcat camera mea video (un SAMSUNG) si am pregatit o caseta (SONY). Azi de dimineata (07:30 – 08:00) dupa ce mi-am baut cafeaua si mancat (cu mama), ne-am apucat sa pregatim masa. Cateva imagini :

Ce a mai urmat ? A urmat instalarea camerei video (utilizata la nevoie) si a aparatului foto iar apoi selectarea unui CD cu muzica. Ok, vin invitatii (pe la ora 3:00), ascultam muzica, mancam iar dupa aceea a inceput turneul DJ Hero si Guitar Hero. Eu m-am descurcat bine dar si invitatii mei au inceput sa „prinda curaj”. Fiind primul party organizat dupa o absenta indelungata nu am facut alte poze. Seara (pe la ora 19:00) s-a incheiat cu vizionarea filmului „Triplu X” in format High Definition. Indiferent de cum a iesit am redescoperit bucuria de a fi din nou tanar.

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la PRIMUL PARTY (surpriza) – dupa o absenta destul de indelungata

  1. Irisha zice:

    Frumos articol.
    Pozele sunt „delicioase” 🙂

    E bine sa organizezi party-uri, te mai destinzi si enjoyesti viata!

  2. Alexia zice:

    mmm….e dragut filmul despre care zici in articol…iar pozelee..mi ai facut pofta cu niste carnaciori a la Romania:))

Spuneti opinia dumneavoastra

