O noua generatie de jocuri video – Guitar Hero


S-a intamplat in anul 2008 la CERF. Am fost la standul LEVEL. Acolo am vazut pentru prima data jocul Guitar Hero III. L-am incercat si eu. Au iesit niste falseturi de numa-numa. I-am spus celui de la standul LEVEL ca il joc pentru prima data. Omul de la stand mi-a spus : „In toate exista un inceput„. Am ramas fascinat de acest joc. Despre ce este vorba ? Trebuie nimerite culorile (defileaza niste culori pe ecran si trebuie nimerite culorile). Se foloseste un controller chitara. Am incercat sa il descarc pe calculator. Cu mouse-ul si cu tastatura este foarte greu. Am ocazia sa il joc dupa doi ani. Ma simt ca un chitarist rock (bineinteles virtual). Este drept ca il joc mai mult pe EASY dar ma descurc destul de bine. Jocul cere coordonare ochi-mana.

Atasez un clip  video ca sa vedeti mai bine despre ce este vorba:

Acest articol a fost publicat în Jocuri video și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la O noua generatie de jocuri video – Guitar Hero

  1. no name zice:

    Hhhh funny tare jocul asta

  2. Irisha zice:

    Misto jocul 🙂 (Cel putin asa reiese din filmulets)

  3. mihaela zice:

    auzi, jocul are legatura cu notele muzicale? sau toata atmosfera e de chichi si de fapt e ceva gen tetris… te intreb pt ca ziceai ca ai cantat parca la chitara.

Spuneti opinia dumneavoastra

