Surpriza – surprizelor


Ieri am ajuns acasa, am mai conversat putin pe yahoo messenger, am mai stat putin si m-am culcat.Veti spune ca este un program obisnuit pentru cineva care lucreaza. Dar… Exista si un dar. Am dormit cam pana la ora 3:00 am (de la ora 22:00) si m-am sculat brusc cu lacrimi in ochi.  Am incercat sa adorm dar nu am reusit sa dorm decat o ora. La ora 4:00 m-am sculat din nou cu lacrimi in ochi. Am fost in bucatarie, am mai stat putin acolo pe ganduri pana mi-a venit somnul si cu chiu cu vai am adormit. Nu m-am sculat decat pe la ora 7:00 am dar tot posac. Nu se pune problema sa fi visat urat. Oi fi avut vreun cosmar si sa nu stiu ? O fi posibil dar eu nu-mi amintesc ce visez.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Surpriza – surprizelor

  1. Irisha zice:

    Ori ai visat ceva care te’a trezit, ori e subconstientul tau care era solicitat (aveai ceva pe suflet). Nu stiu …

Spuneti opinia dumneavoastra

