Bucurestiul noaptea partea 1


Iata ca a trecut o zi in care nu am scris nimic. Eram pur si simplu in pana de idei. Afara este noapte. Ora 21:22. Este liniste si pace. Ici colo cate un latrat de catel strapunge noaptea cea linistita Mi-am dorit dintotdeauna sa fac o poza de noapte. Mai ales ca tocmai plouase mi-a venit o idee. O fotografie de noapte. Inarmat cu un trepied si aparatul foto am iesit pe balcon si am facut o fotografie pe care o atasez mai jos :

Noaptea prin Bucuresti

Ziua poate Bucurestiul este aglomerat dar noaptea insa… este o feerie de culori.

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bucurestiul noaptea partea 1

  1. Irisha zice:

    Vai ce frumos ai descris! Poza e splendida! Continua sa faci poze, oriunde si oricand, iti ies minunat!

Spuneti opinia dumneavoastra

