La patinoar … in Mall


Am fost ieri la AFI Mall Cotroceni. M-am plimbat putin pe acolo si am descoperit patinoarul acoperit. Iute m-am intors acasa, am mancat, mi-am luat patinele si am facut drumul inapoi. Ce pot sa spun ? Este aglomerat dar sunt reguli stricte (fara incurcat incepatorii, nu se pot tine mai mult de doi patinatori de mana, etc). De asemenea nu se poate merge in viteza prea mare (ca la Vancouver 2010 – oricum se termina pe data de 1 martie).  In rest gheata este OK si exceptand faptul ca prima data o fata mi-a taiat calea iar a doua oara era sa o iau in brate nu am patit nimic.

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la La patinoar … in Mall

  1. Irisha spune:

    Foarte util si interesant articolul. Am fost in AFI de cateva ori, dar ma intrebam mereu cum e patinoarul acolo. Zici ca e ok … si e misto k poti patina anul imprejur🙂

    Sa ai grija cand mergi cu patinele ca mai sunt unii care se cred prea „ashi” si iti taie calea si pot sa te dea si jos …

    Super articolul!

Spuneti opinia dumneavoastra

