Inceput de primavara – speranta unui viitor mai bun


S-au implinit cateva zile de cand nu am mai scris nimic. Dar iata ca in sfarsit a inceput primavara ! Este drept ca sunt zilele babei, zilele in care fiecare om isi alege o baba si ce vreme va fi in ziua aceea, asa este baba respectivului. De va fi vreme frumoasa, baba lui va fi frumoasa iar de va fi zi urata atunci si baba lui va fi urata. Bine, eu nu cred in chestiile astea (nu exista copil cuminte si baba frumoasa). Pot sa mai spun ca am fost pe data de 5 martie 2010 seara in club (pentru prima data). Locatia aleasa este club A. Clubul este situat la subsol. Atmosfera este ok (am si dansat pe acolo). Nici nu am simtit cum a trecut timpul (atat de bine m-am simtit). Aseara am fost din nou in club A. Clubul era mai aglomerat ca niciodata. Am incercat sa dansez dar nu prea era loc. Am simtit bucuria eliberarii de „ceva” ce ma tinea incatusat atatia ani.

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Inceput de primavara – speranta unui viitor mai bun

  1. Irisha zice:

    Oops … Ai fost in club 😀 Waw! Supertare! Ma bucur tare mult sa te stiu vesel si implinit, viata este frumoasa si merita traita la maxim!

    Baba mea este pe 9. In fiecare an am avut noroc de o zi insorita, sa vedem marti 🙂

    Am fost si eu odata in club A, e un club de rockeri mai mult, e ok, dar trebuie sa ai mare grija la miscarile unora 😀 unii danseaza, altii dau din cap in ritmul melodiei si s-ar putea sa-i loveasca pe vecini.

    Ai 2, 106 vizitatori in 3 luni 😀 ! Felicitari!

    P.S. Iti multumesc pt comentariu si pt urari!

  2. Mause2k zice:

    @Irisha, multumesc mult pentru comentariu. Ai fost odata in club A poate acum cativa ani era un club de rockeri dar acum nu este asa. Este un club oldies (de muzica veche). Acolo oamenii vin si se distreaza de minune.

Spuneti opinia dumneavoastra

