NEGATIVISMUL STIRILOR TV


Au aparut mai multe posturi TV romanesti. Si marea majoritate transmit stiri. Si oamenii vor sa stie ce se intampla in tara si in lume. Dar exista un dar. Sunt transmise stiri referitoare la violuri, crime, etc. Toate acestea creeaza panica. Eu vin si va intreb pe dumneavoastra : De ce oamenii care au reusit nu sunt prezenti la stiri ? Sa ascultam povestea lor ca sa invatam din succesul acestora ? Iata de ce : Este complet neinteresant. Concluzia este ca aceste stiri starnesc panica (in proportie de 99%). Fiind panicata, lumea este mai usor de manipulat.

Emotiile pozitive genereaza ganduri pozitive dar si un limbaj al trupului pozitiv. In aceste conditii avem de-a face cu un limbaj al trupului pozitiv (individul este relaxat, bine dispus, etc). Totul se reflecta in rezultatele pozitive (suntem apreciati la job, etc). Dar ce se intampla cand avem de-a face cu emotii negative ? Ne sunt generate ganduri negative care la randul lor genereaza un limbaj al trupului negativ (individul este incordat, este posac, etc). In aceste conditii avem de-a face cu rezultate negative ! Va astept la rubrica de comentarii.

Acest articol a fost publicat în Psihologie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la NEGATIVISMUL STIRILOR TV

  1. Alexia zice:

    intr adevar stirile panicheaza lumea…dar in acelasi timp informeaza…mai mult sau mai putin adevarat astfel ca atunci cand vedem ca o fetita a fost rapita si violata ziua in amiaza mare ne temem de siguranta copiilor nostri si incercam sa i supraveghem din ce in ce mai mult….dar asta e…consider ca e mai bine acum decat pe vremea comunismului cand la tv nu se informa lumea despre nenorocirile din tara…sa fim seriosi si pe vremea lu raposatu existau violuri crime s.a:) felicitari pt articol

    • Mause2k zice:

      Iti multumesc mult Alexia pentru comentariu. Pari o fata foarte interesanta. Si da, asa este dar eu am renuntat sa ma mai uit la astfel de „circ”. Decat sa nu pot dormi noaptea mai bine urmaresc un documentar interesant

  2. Irisha zice:

    Felicitari pentru ce ai scris.

    • mause2k zice:

      Irina,
      Multumesc frumos pentru comentariu. Si da, eu am renuntat sa ma mai uit la stiri tocmai din cauza asta. De ce sa-mi stric eu ziua ascultand astfel de „circ”. Prefer sa ma uit la un documentar interesant.

  3. Pingback: Dezvoltare personala – suntem in continua evolutie « Blogul lui Mause2k

  4. Pingback: DESPRE EMOTII « Blogul lui Mause2k

  5. algernona zice:

    Asa este, eu una nu sunt usor de manipulat, dar, familia mea, vecinii, colegii se uita la stiri, devin poluati si poluanti la randul lor, fac apologia negativismului iar eu din revoltata devin deznadajduita pt ca „nu am cu cine”.
    Ca exemplu, eu merg pe o straduta intunecata si pustie si-mi dau seama ca este locul perfect in care (mi) se poate intampla ceva rau asa ca umblu cu ochii in patru. La stiri aud mii de lucruri rele care s-a intamplat din neglijenta, nepasare, neatentie, neluat in serios in locuri similare.
    La stiri se prezinta rezultate negative, nu moduri de prevenire. Asa ca…o sa tot curga stiri. Trist e ca sunt stiri la indigo.

  6. Pingback: Efectele “spartului semintelor” in fata televizorului « Blogul lui Mause2k

  7. Pingback: Stiri TV si Reality Show | Blogul lui Mause2k

Spuneti opinia dumneavoastra

