Senzatii tari… virtuale


Curiozitatea nu a ucis pisica… spune o vorba din batrani. Tot asa nici 4D-ul nu a ucis pe nimeni. Cu aceste informatii am fost duminica 14 martie la AFI MALL. Plimbandu-ma linistit prin mall am descoperit un cinematograf putin mai deosebit. Filmele sunt 3D (vazute cu ochelari speciali) dar a 4-a dimensiune este tocmai … miscarea scaunului. Despre ce este vorba ? Este vorba despre o sala de cinematograf mai mica (capacitate : 10 locuri). Am cumparat din curiozitate un bilet (film : cosmic coaster – durata : 7 minute). Dupa ce am primit ochelarii speciali pentru 3D, m-am asezat pe unul dintre locuri. Am fost invitat sa imi leg centura de siguranta si sa ma tin cu mainile de scaun. In scurt timp filmul a inceput. Miscarea scaunului, vantul, lumina intermitenta m-a facut sa ma simt ca intr-un montagne-rousse in spatiu. La un moment dat, a aparut si o nava dar senzatia a fost parca mergeam spre ea. In ultima clipa, nava s-a dat la o parte. Pana la urma, cursa s-a terminat cu bine iar energia mea a ajuns la nivel maxim.

Acest articol a fost publicat în Timp liber și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Senzatii tari… virtuale

  1. mause2k zice:

    Da, intr-adevar Irina dar am mai vazut un film. Se numeste Haunted Mine. Ai senzatia ca mergi cu un vagonet printr-o mina

Spuneti opinia dumneavoastra

