Expo sport si agrement


Am fost astazi la o expozitie de sport. De fapt am vrut sa ma duc la o expozitie de hobby-uri. Expozitia de hobby-uri nu a mai avut loc (se pare ca programul targurilor si expozitiilor nu a mai fost actualizat de mult). Am fost prima data la standul de darts (pentru cine nu stie darts-ul consta in aruncarea de sagetute intr-o tinta). Mi-am spus sa incerc si eu. Am aruncat sagetutele si chiar a fost bine pentru inceput. Dupa aceea am fost la standul de tir cu arcul. Nu prea i-a placut arcului de mine dar m-am prezentat onorabil (nu s-au dus sagetile aiurea). Apoi am fost la standul de waveboard-uri (pentru cine nu stie, waveboardul este un skateboard cu doua roti. Rulmentii sunt ABEC 7). In incheierea turului prin expozitie (pavilionul 15 ROMEXPO) am fost si la standul de modelism RC. Am vazut o statie de radiocomanda pentru automodele. Arata sub forma unui pistol dar are si volan.

Acest articol a fost publicat în Timp liber și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Expo sport si agrement

  1. Irisha spune:

    O, bravo. Imbini utilul cu placutul🙂

    Eu aseara am fost in club😀 Poze & Impresii pe blog

    -> http://www.ladyirisha.blogspot.com

    • mause2k spune:

      Multumesc mult Irina pentru ca ti-ai rapit din timpul tau liber sa imi citesti articolul. Presupun ca a fost foarte frumos in club si ca te-ai distrat super bine. Pozele sunt foarte interesante. Nu stiu ce ai simtit dar citindu-ti articolul am simtit ca in sfarsit ai ajuns in triunghiul invingatorilor.

Spuneti opinia dumneavoastra

