Darts electronic


Sambata seara am fost la AFI Mall. Mall-ul era destul de pustiu (am fost si eu pe la ora 17:00). Intamplator am ajuns la etajul doi (pentru intalnirea cu hovercraft-ul). Dar ochii mei ajung sa citeasca o reclama. Scria acolo de „lasertag”. Dar fiindca o vorba din batrani spune : „Curiozitatea nu a ucis pisica” am intrat si eu. Va spun ca nu am incercat lasertag (inca). Dar privirea mi-a fost atrasa de un panou de darts plin cu afisaje. Ok, ma duc la bar si cer o fisa (pret 3 RON) si sagetile si ma apuc de treaba. Am introdus fisa si am apasat pe butonul de START. Astfel incepe jocul cu 9(noua) runde. Nu stiu deloc cum se puncteaza (desi am nimerit tinta, afisajul imi afisa in continuu 0(zero) puncte). Nu a fost intentia sa fac vreun scor, intentia a fost distractia. Oricum cand am plecat de acolo (spre Hoverland) m-am simtit mai relaxat si cu gandurile mai curate.

Acest articol a fost publicat în Timp liber și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Darts electronic

  1. Lady Irisha zice:

    Bine ai revenit in lumea blogerilor 😀

    Imi place ca stii sa te distrezi. Bravo!

  2. mause2k zice:

    Mersi frumos Irina pentru comentariu. Nu ai de ce sa iti faci griji.

Spuneti opinia dumneavoastra

