Zbor de agrement cu TIGER FLY 9094 – RC


Este o zi insorita de mai. Primavara si-a intrat bine de tot in drepturi. Conditiile de vant sunt aproape nule. In aceste conditii am scos elicopterul meu TIGER FLY 9094 (achizitionat recent din CORA) la un scurt zbor. Terenul de zbor a fost o zona degajata din parcul IOR.   Ok, ajung acolo, scot elicopterul, pregatesc statia RC si sunt gata de zbor. Au fost trei zboruri. Primul zbor a fost mai mult unul de acomodare (directii sus-jos). Al doilea zbor a fost unul ceva mai lung. Decolarea a fost una obisnuita, am incercat comenzile fata – spate. Zborul a fost destul de lung, a urmat o aterizare mai mult sau mai putin fortata (pierderea semnalului cu statia de radiocomanda) intr-o zona in care se jucau doi caini. Am avut noroc ca acei patrupezi nu si-au batut capul cu elicopterul (nu au avut treaba cu palele de la rotor). Bun, ajung inapoi in punctul de start si ma pregatesc pentru al treilea si ultimul zbor. Acest zbor a fost la o inaltime destul de mare (parerea mea este ca inaltimea a fost de 25-30m). Elicopterul a trecut peste un palc de copaci (nu a intrat in ei) si a aterizat fortat pe iarba. Iarba era destul de inalta.  Spectatori nu prea am avut, cu exceptia unuia care-si plimba copilul. Am vrut sa mai incerc inca un zbor. Din nefericire acumulatorul elicopterului a ramas fara curent.  Tin sa mentionez ca sunt primele mele zboruri. In aceste conditii am descoperit ca aeromodelismul este o activitate foarte interesanta. Va astept la rubrica de comentarii.

Acest articol a fost publicat în Timp liber și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Zbor de agrement cu TIGER FLY 9094 – RC

  1. Lady Irisha zice:

    Claudiu,

    In primul rand vreau sa te felicit pt noul design 🙂 Arata f bine.

    Articolul este unul foarte bun, incetul cu incetul te-ai deschis si acest lucru se vede si in relatiile cu cei din jurul tau.

    Cand mai zbori, sa-mi zici si mie please 🙂 Vin si eu in IOR sa vad!

  2. Mause2k zice:

    Ok. Am sa iti spun. Dar deocamdata trebuie sa feresc elicopterul de copaci

Spuneti opinia dumneavoastra

