Acelasi joc, alte reguli


Totul incepe in ziua de sambatala arena de LASERTAG din AFI Mall. Ok, mi se face pofta de un joc de LASERTAG. Intru, platesc (pentru 15 minute), imi iau echipamentul si astept. Dar decizia arbitrilor a fost sa se schimbe putin regulile jocului. Mai jucasem eu in echipa dar acum este vorba despre un SOLO GAME. Daca in jocul pe echipe, membrii unei echipe „impusca” membrii celeilalte echipe, in jocul SOLO GAME, se joaca fara echipe. De retinut este faptul ca acest mod de joc se foloseste cand sunt putini participanti. Am avut la inceput o scurta ezitare (probabil jucam pe echipe). Dar mi-am revenit destul de repede si am constatat ca de fapt este SOLO GAME. Ok, se termina timpul ies din arena si am constatat ca am ajuns pe un binemeritat loc 4 din 8 cu scorul de 1450 puncte. Nu ma omor chiar sa fiu campion, pentru mine conteaza ca m-am simtit bine. Va astept la rubrica de comentarii.

P.S. Scuzati pentru calitatea pozei pentru ca a fost facuta cu telefonul mobil.

Acest articol a fost publicat în Timp liber și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Acelasi joc, alte reguli

  1. Lady Irisha zice:

    Super!!! Mr Lasertag! 🙂

  2. Elena zice:

    Buna Claudiu,

    Esti un adevarat luptator in poza aceea.

    Se vede ca ti-a placut sportul :).

    • Mause2k zice:

      Multumesc foarte mult Elena pentru comentariu. Mi-a placut intr-adevar sportul dar nu cand eram la scoala ci acum mai recent. Urmaresc foarte mult canalele de sport de la TV.

Spuneti opinia dumneavoastra

