Waveboarding – Un nou sport pe asfalt


Mers pe role, karting, hovercraft, lasertag. Acestea sunt activitatile mele zilnice. Dar am descoperit recent o noua distractie. Este vorba despre waveboard. Totul a inceput cu mersul la expozitia de sport si agrement. Acolo am incercat pentru prima data un waveboard. Despre ce este vorba ? Este vorba despre o placa ca la skateboard dar are in componenta numai doua roti. Rulmentii sunt ABEC 5 iar rotile sunt de silicon. Dar la expozitie nu am putut merge pentru ca era mocheta pe jos, eu eram pentru prima data pe waveboard. Tot mergand prin parcuri : Herastrau, IOR, Parcul lui Piedone, Parcul National am vazut copii dandu-se pe waveboard. Adica daca copiii pot, eu de ce nu as putea ? Asa ca, de circa doua saptamani sunt posesorul unui waveboard. Am incercat prin casa si pe casa scarilor dar nimic nu se compara cu mersul pe asfalt. Asa ca intr-o seara (ora 11:45), echipat corespunzator cu : casca, genunchere, cotiere, palmare am luat waveboardul si am incercat sa merg pe asfalt. Totul a iesit super OK (miscari, pozitie, etc.). Am ramas surprins cat de bine pot merge. Este drept, mai trebuie sa invat sa iau curbe dar in general miscarea este super OK. Sportul se aseamana foarte mult cu surfingul pe apa numai ca se desfasoara pe asfalt.

ATENTIE ! Nu recomand sa incercati fara echipament de protectie (Casca, genunchere, cotiere, palmare) !

Acest articol a fost publicat în Waveboard și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Waveboarding – Un nou sport pe asfalt

  1. Lady Irisha zice:

    Enter your comments here…

  2. Lady Irisha zice:

    BRAVO! Ai grija cum mergi cu el. In rest, felicitari!

  3. Pingback: Prima zi cu waveboardul | Blogul lui Mause2k

Spuneti opinia dumneavoastra

