Hotspoturi publice


Trebuie musai sa accesam internetul de acasa ? Oricine ar spune un „DA”. Pana acum am spus si eu „DA”. Asta s-a intamplat pana in ziua de astazi cand mi-am  luat laptopul si am fost la springtime in Unirii. Acolo am constatat ca se poate accesa un hotspot public. Este drept ca nu este securizat dar nu necesita cheie la conectare. De acolo am putut accesa internetul super lejer. Am navigat pe cateva site-uri si totul a fost ok. Acum de exemplu sunt la Mac Donalds in Piata Unirii. Intr-adevar am semnal destul de mic dar pentru a-mi citi  sau trimite un e-mail, a naviga pe un site este suficient. Este drept ca hotspot-ul de la Mc Donald’s cere date de autentificare dar va spun eu ca merita. De fapt acest articol a fost scris chiar conectat la un hotspot public. Ce parere aveti ? Va astept la rubrica de comentarii.

Acest articol a fost publicat în Timp liber. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Hotspoturi publice

  1. DianaEmma zice:

    Eu ma bucur de modem… sa nu depind de hotspot. E absolut gratis (mi l-au dat ca bonus la fiber link), deci no-problem.
    E bine sa fii liber.

    Inafara sunt hospoturi mai peste tot in public… la noi e slabut… doar in fast-food-uri in mare.

  2. Lady Irisha zice:

    Pe mine m-a saltavt netul de la mc in prag de licenta 🙂

Spuneti opinia dumneavoastra

