Legenda pisicii negre spusa pe 128 bpm


Ma indrept spre club A. Pasesc cu pasi lenti si dau sa intru in club A. Dar clubul era rezervat pentru ca „Era seara studenteasca”. Dau sa incerc alt club. Imi sare in ochi „turneul pisicii negre (la tournee du cat noir)”. Intrarea este libera. OK, intru frumusel si chiar de la intrare ma intampina „pisica neagra” cu 4 boxe marca TANNOY,  muzica electro-house la 128 BPM (acesta este ritmul petrecerilor normale)  si bineinteles un show de lasere. Ascultam genul asta de muzica dar una este sa asculti acasa si cu totul si cu totul altceva este sa asculti direct de la platane (consola PIONEER). Se spune din batrani ca pisica neagra aduce ghinion, mie insa mi-a adus un loc unde sa ma simt super bine (am dansat). Nici nu am simtit cat de repede a trecut timpul. A fost ceva foarte abstract (gen MATRIX). Nu mi-am dat seama cat de repede a trecut timpul. Am plecat de acolo impacat cu mine insumi si am constatat ca sa mergi prin cluburi este cat se poate de interesant. Probabil data viitoare voi incerca alt club. Dar toate la timpul lor.  Pana atunci va astept la rubrica de comentarii.

Acest articol a fost publicat în Timp liber. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Legenda pisicii negre spusa pe 128 bpm

  1. Lady Irisha spune:

    Te-ai distrat! Frumos!

Spuneti opinia dumneavoastra

