Sa incercam lucruri noi !


Totusi ce suntem noi ? Este o intrebare interesanta ! Iata raspunsul : noi suntem o parte din Divinitate ! Mai aud si afirmatii de genul : „nu imi place sa merg pe waveboard sau pe role pentru ca nu stiu sa merg si mi-e frica sa nu imi rup gatul !”. Bun dar aici exista si un dar. Credeti ca creatorii waveboardului l-au conceput special pentru spart capul sau rupt gatul ? Va asigur eu ca nu. Acum va intreb eu pe dumneavoastra : A incercat cineva si nu i-a placut ? In aceste conditii „Nu stiu sa merg cu …” se transforma in „nu am experienta sa merg cu …” Asa este dar experienta se capata. Incercam o data, vedem ca nu ne iese, mai incercam o data si incet – incet incepem sa ne prindem. Mai incercam pana ajungem la 21 de ori si devenim din ce in ce mai stapani. A 22-a oara deja ne-a intrat in reflex ! De ce sa incercam lucruri noi ? Trebuie sa incercam lucruri noi (pe care nu le-am facut niciodata) pentru ca in aceste conditii devenim mai creativi. La ce este buna creativitatea ? Creativitatea este buna pentru ca ne ajuta sa ne dezvoltam atat pe plan social (relatiile inter-umane) cat si pe plan profesional (relatiile la serviciu, etc.)

Acest articol a fost publicat în Psihologie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Sa incercam lucruri noi !

  1. Lady Irisha zice:

    Repetitio est mater studiorum 😀

Spuneti opinia dumneavoastra

