Sport pe bulevard


Eram la o plimbare pe b-dul Kisselleff. Dar am vazut un banner pe care ccria „Stop Trafic ! Pe Kisselleff se face sport”. Manat din curiozitate am vazut pe acolo panouri de baschet, mese de ping-pong si terenuri de badminton. Facusem eu baschet in tinerete si mi-am zis „De ce sa nu incerc si eu sa arunc la cos ?” Ok, iau mingea si incep sa arunc la cos. Incep incet, incet sa-mi aduc aminte cum se face. S-au mai adunat vreo trei indivizi si pana la urma s-a incins un meci de baschet 2 la 2 (un singur panou). Chiar daca scorul nu a fost unul favorabil (jucam de placere nu in cupa NBA), tot am ramas cu ceva (am socializat cu echipele). Pot sa mai spun ca toata distractia s-a terminat in jurul orei 21:45.  Totul a fost foarte interesant ! Abia astept sa merg la urmatoarea editie. Se face in week-endul viitor tot pe b-dul Kisselleff.

Acest articol a fost publicat în Timp liber și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sport pe bulevard

  1. Lady Irisha zice:

    Si mie-mi place basketul 🙂 Te duci in weekend sa mai joci? 🙂

  2. Pingback: Baschet pe cont propriu | Mause2k – Viata mea si nu numai

Spuneti opinia dumneavoastra

