COSTINESTI sau LEGENDA VASULUI EVANGHELIA


Iata ca revin in forta scriind un nou articol. Este vorba de faptul ca am fost anul asta la mare la Costinesti pentru ca imi era dor de o vacanta la mare. Dar sa o luam cu inceputul. La o prima documentare am constatat ca Costinestiul este un sat renascut (a renascut din propria cenusa – ma refer la furtuna care a distrus tot satul). Asa ca in ziua de 25 iulie anul 2010 m-am dus la gara. Mi-am cumparat bilet si am mers pe peron. Astept sa traga trenul  (pleca la ora 14:00). Ma urc in tren si peste 5 ore iata-ma ajuns la mare. Imediat din gara am fost abordat pentru o cazare. Am acceptat si peste cateva minute am fost deja instalat. Am avut deosebita placere sa merg putin pe role imediat cum am ajuns. In afara de faptul ca am strans destui curiosi totul a fost OK.  In prima zi am fost intr-o scurta croaziera pe mare pana la epava. Atunci am vazut cu ochii mei ca acea epava era a unui vas grecesc pe nume „EVANGHELIA”.Se pare ca vasul a esuat in nisip.  Probabil au fost incercari pentru a-l scoate de acolo pentru ca am vazut crapaturi. Ziua a continuat cu o petrecere cu spuma la megadiscoteca Tineretului. Seara a inceput in DISCO RING care este condusa de nimeni altul decat GEO DA SILVA. In zilele urmatoare, scenariul s-a repetat in sensul : plaja, mers la petrecerea cu spuma si in final, incheierea a fost ca de obicei la DISCO RING. Totul pana cand a trebuit sa iau trenul de intoarcere. In tren mi-au revenit amintirile, figurile oamenilor cu care am conversat sau am vrut sa conversez, mega petrecerile cu spuma, melodiile auzite si dansate in DISCO RING si cate si mai cate. Dar viata isi urmeaza cursul ei si trebuie sa accept ca ma intorc din nou in prezent. Dar amintirile, imaginile mentale vor ramane vesnic in mintea mea pana cand le voi inlocui cu alte imagini.

Acest articol a fost publicat în Timp liber și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la COSTINESTI sau LEGENDA VASULUI EVANGHELIA

  1. Lady Irisha zice:

    HE HE 😀 😀 😀 !!!!

    Bravo!!! You did it!

  2. Elena zice:

    Dragut articolul, si mie imi place Costinestiul. Stiu ca a fost inundat, din cate tin minte in 2005, la vreo saptamana dupa ce am parasit eu statiunea.
    Frumoase pozele…tine-o tot asa!

  3. Sorin zice:

    Bravo ca te-ai distrat la mare…

    Eu in fiecare vara trebuie sa bifez un pic de soare si apa neaparat ;).

  4. dana zice:

    Este absolut incredibil ce ai ajuns sa faci!
    Costinesti este statiunea favorita din adolescenta si studentie!
    Felicitari!
    Ai resurse nebanuite, care trebuie sa le valorifici!
    Te astept cu noi descoperiri!
    Cred ca ai talente ascunse chiar si de scriitor!

  5. mihaela zice:

    Ce poze misto, mai ales cele cu epava… Imi amintesc ca-n studentie ne urcam pe ea, iar cei mai curajosi sareau de sus in apa. Si puntea scartaia. Hi hi…

  6. ScarFace zice:

    poza cu baza nautica si sezlong-urile..Caribbean Beach, unde mi-am pierdut eu vara :X..marfa:>

  7. ilinca daria burnusuz zice:

    he!

  8. ilinca daria burnusuz zice:

    evanghelia e chiar ruginita eu nu mama urcat pe epava da vreu!insa sunt acasa in iasi!pacat!am vazut gaurile am trecut cu barca pe acolo,mam speriat!mi-sa facut parul maciuca!

Spuneti opinia dumneavoastra

