Mers pe role – la mare


Dupa cum am scris in articolul precedent, in prima zi cand am ajuns la mare (in Costinesti), mi-am dorit foarte mult sa merg pe role. Asadar iata-ma echipat cu tot ce trebuie (casca, genunchere, cotiere, palmare) si in plus casca a suferit ceva modificari in sensul ca i-am atasat un sistem de iluminare de siguranta. Ok, merg eu prin sat iar la momentul oportun (cand s-a inserat de-a binelea) am aprins lumina de siguranta de pe casca. Fiind putine masini, am mers foarte mult pe carosabil. Lumina de pe casca stralucea ca o stea nazdravana iar partea de sunet a fost asigurata de telefonul meu SAMSUNG impreuna cu boxele atasate. In aceste conditii am explorat tot satul. Am atras privirile tuturor oamenilor din sat (credeau ca este un OZN :)) dar in rest m-am simtit super bine. Va promit ca voi reveni si cu alte articole. Pana atunci va astept la rubrica de comentarii.

Acest articol a fost publicat în Jurnalul unui Inline Skater și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mers pe role – la mare

  1. Lady Irisha spune:

    Supertare, distractie maxima!😀 Go on in tot ceea ce faci, esti super bravo! Pupici.

  2. Lady Irisha spune:

    Ti-am dat add pe facebook, am vazut ca ai cont …

Spuneti opinia dumneavoastra

