Street Dance – Totul a inceput de la o intamplare


Totul a inceput prin luna August. Intr-o zi mergand cu rolele prin parcul IOR, am vazut din intamplare o demonstratie de street-dance (niste tineri  repetau niste miscari ciudate). Am vazut ca aveau chiar si banner. Brusc copilul din mine s-a trezit (ce este asta ? – Asa mi-a fost starnita curiozitatea !). Am intrat pe site-ul a carui adresa era pe banner si am descoperit : ceea ce faceau tinerii aceia era STREET-DANCE.

Ce este  STREET DANCE-ul ?

Street dance-ul de fapt este un amestec de stiluri de dans (hip-hop, popping, locking, etc si mai nou krump) care a aparut in anii ’70 pe strazi, in cluburi (muzica HOUSE vine de la denumirea clubului : WAREHOUSE) sau in curtea scolii.

De ce STREET DANCE ?

Iata cateva motive :

  • Dezvolta creativitatea
  • Imbunatateste postura corpului
  • Creste stima de sine
  • etc.

A urmat apoi vizionarea unor filme despre Street Dance (step up 2 si Step Up 3D). Tot trecand timpul am ajuns in ziua de astazi 13 septembrie anul 2010. Aceasta zi este o  zi memorabila pentru ca astazi am fost pentru prima zi la cursurile de STREET-DANCE. Dupa o incalzire de 10 – 15 minute (nu pot sa spun exact), instructorul  ne-a aratat prima coregrafie. Pentru doua ore m-am simtit ca si cum as fi intr-un videoclip dat pe un post de muzica (ce post TV doriti). Coregrafia mi-a iesit chiar bine (era prima mea zi). Apoi am facut coregrafia in doi. Pot sa spun ca m-am sincronizat perfect (amandoi fiind incepatori).  Cand am plecat de la sala am devenit mai deschis si mai impacat cu mine insumi.

Acest articol a fost publicat în Street Dance și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Street Dance – Totul a inceput de la o intamplare

  1. Ionut zice:

    Salut Claudiu.Felicitari pentru noua experienta.Suna grozav ceea ce ai descris tu.Dansul chiar te revigoreza, relaxeaza si binedispune.Tine-o tot asa si sper sa ai parte de niste cursuri de dans cat mai placute si pline de experiente noi.Sper sa apuc sa ma duc si eu la filmul Step Up 3D.Salutare.

  2. Lady Irisha zice:

    Deci … ma uimeshti pe zi ce trece :)) Bravo, tine-o tot asa!

  3. DianaEmma zice:

    Te-ai apucat și de asta?
    Când mai ai timp? 😛

  4. Elena zice:

    E bine ca faci sport, pana la urma este un sport. Asa cum ai zis, creste stima de sine. Astept o reprezentatie din partea ta in viitorul apropiat 🙂

  5. Lavinia zice:

    nu te supara ca te intreb unde faci street??

  6. Pingback: Aniversarea 46 – Inca un an de experienta | Mause2k – Viata mea si nu numai

  7. Pingback: Top 5 experiente de viata care m-au transformat | Mause2k – Viata mea si nu numai

Spuneti opinia dumneavoastra

