Street-Dance Demo (I)


Toti ati asteptat  surprizele. Asadar iata ca a sosit timpul pentru o prima surpriza. In ce consta surpriza ? Surpriza consta intr-o demonstratie de street-dance. Si fiindca este mult mai usor de retinut prin imagini, voi da cuvantul celor doua videoclipuri. Nu uitati ca va astept la rubrica de comentarii.

P.S. Unghiul s-ar putea sa nu fie bun pentru ca este filmat mai de sus

Acest articol a fost publicat în Street Dance și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Street-Dance Demo (I)

  1. Pingback: Street-Dance Demo (I) - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Sorin zice:

    Ai facut niste miscari interesante in al doilea videoclip, primul e destul de banal; mai fa video-uri ca cel de-al doilea… parerea mea. 🙂

    Succese la noi miscari!

    • mause2k zice:

      Da Sorin am inteles ! Mai am niste miscari interesante dar sunt mai greu de facut pentru ca am covor pe jos si covorul franeaza foarte mult (in special piruetele).

  3. Elena zice:

    k lumea, mi-a placut in special clipu 2, miscari complicate…astept si alte demonstratii. bravo…

  4. Irisha zice:

    Si mie tot al 2-lea mi-a placut :)) Frumos!

  5. mihaela zice:

    In curand o sa te vad ca baietii din link-ul asta:

    Succes, nu te lasa!

  6. Dony zice:

    Salut Claudiu.Imi place mai mult videoclipul 2.Tine-o tot asa si nu te lasa.Oricum muzica si dansul nu pot sa-ti faca decat un bine.Asa ca traieste clipa.Toate cele bune Clau.

Spuneti opinia dumneavoastra

