Activitati sportive in parc


Parcul este un loc pentru recreere, mers pe role si waveboard. Acest lucru il stiam si eu pana acum. Mergand in fiecare joi cu rolele prin parcul IOR am descoperit ceva nou si anume : o organizatie denumita CLUBUL DE MISCARE. Ei vin in fiecare joi  in parc si fac exercitii fizice. Dar ce este mai deosebit este faptul ca astazi pe data de 11 noiembrie am participat si eu pentru ca am aflat ca sedentarismul nu este bun (eu avand o munca sedentara).  Intamplator eram chiar pe role. Ok, ajung in parc, ma schimb de role, imi iau locul si incep sa fac exercitii fizice impreuna cu oamenii care erau acolo (in fond ce se putea intampla rau ?). Atmosfera la aceste exercitii fizice este una foarte prietenoasa. Printre exercitiile fizice pe care le-am facut se numara : abdomenele, exercitii de stretching si chiar o alergare usoara.  Se desfasoara pe unul dintre terenurile de sport (cel acoperit cu burete).  Totul este gratuit. Cand s-a terminat programul de exercitii fizice, m-am reechipat cu rolele. Totul mi s-a parut o alta realitate (ca in filmul Matrix). Din acel moment nu a mai existat stresul pentru mine. Acum dorm mult mai bine noaptea. Ce parere aveti ? Va astept sa dezbatem in comentarii acest articol precum si celelalte articole aparute sau care vor aparea.

Acest articol a fost publicat în Timp liber și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Activitati sportive in parc

  1. Pingback: Activitati sportive in parc - Ziarul toateBlogurile.ro

Spuneti opinia dumneavoastra

