BILANT 2010 – PREVIZIUNI 2011


Motto:

Învaţă de la floare să fii gingaş ca ea.

Învaţă de la miel să ai blândeţea sa.

Învaţă de la păsări să fii mereu în zbor.

Învaţă de la toate că totu-i trecător.

(din lirica norvegiana)

Iata-ma asadar la finalul unui an. Cum este si normal trag linie si imi permit sa ma simt bine si sa ma gandesc ce am realizat in anul care tocmai s-a incheiat si cam ce prevad pentru anul care va veni !

Anul 2010 a fost pentru mine anul schimbarii pentru ca mi-am permis sa vad viata adica acel dar divin care mi-a fost dat de catre mama mea putin altfel. Zona mea de confort mi s-a parut neincapatoare. Am inceput sa merg mai departe ! Cea mai mare realizare a mea in anul care tocmai s-a incheiat a fost o observatie surprinzatoare. Am invatat ca oamenii au sentimente si valori ! Am invatat ca nu trebuie sa-mi ascund talentele (voi scrie despre acest lucru la momentul potrivit). Am luat decizia sa ma provoc in mod constant. Asa am ajuns sa incerc hovercraft-ul, kartingul, lasertag-ul, waveboardingul si mai nou street-dance-ul. Eu, omul care pana in anul 2010 nu-mi pasa decat sa stau in casa, la un joc pe PC sau pe net, in anul 2010 sunt omul care iese din casa aproape zilnic, discuta cu oamenii pe strada, face lucruri pe care nu le-a facut pana ACUM. Am ajuns sa cunosc Bucurestiul la suprafata (altfel decat de pe harta sau dintr-o schita). Am aparut chiar si la TV (pe waveboard). Am invins suspiciunile ca s-ar putea intampla ceva. Nu mi-a mai ajuns Bucurestiul si am fost si la mare (o saptamana plina de actiune). Cea mai buna decizie pe care am luat-o in 2010 a fost decizia de a imi mari zona de confort si de a invata sa tintesc cat mai sus. La inceput mi se parea imposibil. Apoi incet-incet a incepu sa devina un fel de-a fi al meu. Dorm mult mai bine noaptea ! La inceput aveam o teama fata de cluburi. Acum merg cu placere intr-un club (chiar am fost in vreo trei cluburi din Bucuresti. La mare la Costinesti am vizitat vreo doua cluburi). Merg in continuare pe role dar anul asta am mers si pe waveboard (chiar am aratat catorva persoane cum se face). Am ajuns sa particip la NLS (Night of the Living Skaters). Am fost la cinematograf (malluri AFI COTROCENI si PLAZA ROMANIA deocamdata), am „gustat” experienta 4D. Am „gustat” de asemenea placerea de a face sport in parc (in colectiv).  De asemenea fiind practicant de street-dance (am fost fascinat de o demonstratie de street-dance din parcul IOR si am vazut numeroase filme despre street-dance : STEP UP 1  2 si 3, Save The Last Dance, B-Girl) mi-am spus ca nu trebuie sa pastrez acest lucru doar pentru mine (fiecare avem ritmul in noi). Am dansat street-dance in club Malibu si chiar in parcul IOR !  Dar destul cu ce am realizat eu in anul 2010, a sosit momentul sa va povestesc cam ce prevad eu ca se va intampla in anul 2011.

In anul 2011 imi propun sa continui ce am realizat eu in anul 2010 adica : sa merg prin cluburi, sa merg la cat mai multe expozitii, sa continui cu street-dance-ul, sa merg la cat mai multe NLS-uri, sa continui sa merg la karting, hovercraft, laser tag, etc. Probabil voi incerca sa invat sa merg pe skateboard. Imi propun de asemenea sa fiu eu insumi ! In mod sigur voi mai face poze pentru ca sa va incant ochii cu ele. Ma voi apropia mai mult de elementul meu din care sunt format (apa). Voi incerca in continuare sa ma autodepasesc, sa ma cunosc cat mai mult, etc. In mod sigur voi continua sa fiu in legatura cu voi, vizitatorii acestui blog si cine stie, sa va cunosc si in viata reala. Dar pana una alta va urez un sincer „LA MULTI ANI si CAT MAI MULTE IMPLINIRI IN ANUL 2011 !”.

Acest articol a fost publicat în Revelion, Sarbatori de iarna și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la BILANT 2010 – PREVIZIUNI 2011

  1. Pingback: BILANT 2010 – PREVIZIUNI 2011 - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Bravo Claudiu.

    Ai avut un an foarte plin. La mai mare in 2011!

    La multi ani!

  3. isis spune:

    Anul schimbarii? Da, asta e valoros!
    Sunt sigura ca vei realiza ceea ce-ti propui, esti dovada vie a faptului ca se poate sa-ti infrangi temerile, sa te deschizi, sa evoluezi.
    Te asteapta un an frumos si plin, Claudiu. Sa mergi cu viteza!…

  4. Pingback: Coincidență sau semn? « Tabakera

  5. G spune:

    Mă bucur mult pentru tine! Chiar a fost un an cu realizări! Să păstrezi această gândire că vei ajunge departe!

Spuneti opinia dumneavoastra

