Sambata perfecta pentru ice skating


Nu stiam la ce patinoar sa merg. Intamplator la metrou am vazut o reclama la patinoarul Kiseleff. Mi-am spus : „Ce ma costa sa merg pana acolo ? Macar vad cum este !”. Asa ca am luat metroul si am fost pana acolo. Patinoarul este amplasat pe soseaua Kiseleff pe langa muzeul Taranului Roman. Ma pregatesc si intr-un final intru pe gheata. Gheata se prezenta in conditii excelente (fara gropi si fara senzatia de drum de tara), muzica redata la un nivel cat sa se poata comunica, ce mai pot sa spun ? Cei doi ani de mers pe role si pe patine si-au spus cuvantul. Am reusit sa merg mai repede dar cu ochii in patru pentru ca nu vreau sa dau peste cineva. (erau si copii care de-abia invatau sa mearga cu patinele). M-am simtit ca pe o pista de patinaj viteza. Dar eu merg numai pentru placerea mea proprie (ca sa ma simt eu bine).

Acest articol a fost publicat în Diverse, Patinoare bucurestene și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

