Mi-e dor sa mai merg la un ceai !


Sambata perfecta pentru iesit in … AFI MALL. Ma plimb incet si vad ceva ce se numeste „LAND OF TEA”. Ma apropii incet si ce sa vad ? Este o ceainarie. Era lume destul de multa. Ma apropii de pult si comand si eu un ceai. Am cerut un ceai verde pentru ca este si antioxidant. Mi se ofera mai multe sortimente de ceai. A fost o alegere grea. Pana la urma am ales un ceai verde cu arome de : menta, galbenele, etc. Mi se spune sa iau loc la o masa. Aleg o masa si ma asez. Brusc imi revine in memorie „five o’clock tea” adica in traducere „ceaiul de la ora 5” cand tot englezul se aduna in ceainarie pentru a-si savura ceaiul. Fotoliile sunt super confortabile. Dar nu este timp pentru alte ganduri pentru ca soseste ceaiul ! Mi se aduce si o clepsidra pentru a masura timpul de infuzare (3 minute). Imi revine amintirea cum ca pe vremuri oamenii foloseau clepsidra pentru a masura timpul (se stie ca in antichitate nu erau ceasuri). Imi savurez ceaiul. Imi vine in minte ritualul ceaiului parcticat in vechea China (tatami, cescute fragile ca si coaja oului). A fost o senzatie de relaxare profunda. Am plecat din ceainarie impacat cu mine insumi si cu amintiri placute. Cu siguranta voi mai reveni.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Mi-e dor sa mai merg la un ceai !

  1. DianaEmma zice:

    Păi nu ai încercat și ceainăriile din București unde se servește în stilul japonez?
    Sunt ceva de văzut.

    Chiar încearcă foarte mult ăștia din industria ceainăriilor, oferă niște servicii extraordinare, că e greu în marea asta de birturi și fast-food-uri…

  2. Pingback: Mi-e dor sa mai merg la un ceai ! - Ziarul toateBlogurile.ro

Spuneti opinia dumneavoastra

