Reuniune in stil street-dance


Este o duminica obisnuita. Dar putin mai desebita prin faptul ca astazi am avut petrecere. O reuniune de familie intre street-danceri. Totul a inceput de la un anunt facut la sala. Se anunta o petrecere intre street-danceri. Locatia a fost „Sliders Cafe”. Localul este destul de interesant. Decorul este in stil „moto”. Petrecerea a durat de la orele 17:00 pana la orele 21:00. Acolo m-am intalnit cu cursantii scolii mele de dans. Fiecare am aratat cam ce am invatat. Am fost chiar invitat sa fac o demonstratie. Totul a iesit mai mult decat bine. Am primit aplauzele tuturor street-dancerilor si  chiar si de la instructori (fac street-dance de patru luni). M-am simtit ca intr-un videoclip la TV. Au mai fost si cei care au facut cateva miscari de break-dance. Miscarile lor m-au cam dat pe spate. Mentionez ca nu era un battle ci fiecare am aratat cum am evoluat. Nu am simtit cand a trecut timpul. Prin mintea mea se deruleaza ca intr-un film imaginile cu mine pe ringul de dans. Dar de maine viata isi va relua cursul ei firesc si natural.

Acest articol a fost publicat în Street Dance. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Reuniune in stil street-dance

  1. Pingback: Reuniune in stil street-dance - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Dony spune:

    Salut Claudiu.Este oarecum eronat sa spui ca de maine viata isi va relua cursul ei firesc, pt ca tu de 1 an incoace ti-ai schimbat radical cursul vietii „firesti”.Viata ta banala s-a schimbat de cand cu incurajarile Irinei, care sper ca citeste acest blog si pe care o salut pe aceasta cale.Pur si simplu ti-a deschis ochii si ti-a aratat ca viata este si colorata si plina de bucurii.Acuma, la un an si de atunci,tu ne povestesti cum oameni complet necunoscuti tie, te aplauda pt realizarile tale si te incurajeaza, ne povestesti cum este la LaserTag, la Hoovercraft, cu waveboard-ul, cu rolele, cu…..cu….cu.Esti un alt om, esti o alta persoana, mai buna si mai plina de viata.Capul sus Claudiu si fi mandru pentru tot ceea ce ai realizat si ai trait.Eu unul te felicit pt indrazneala ta si iti spun sa continui pe acest fagas plin de lumina si fericire.Salutari din partea uni coleg.

Spuneti opinia dumneavoastra

