Aniversarea 41


Suntem la cea de-a 41-a aniversare. In urma cu 41 de ani urma sa ajung in aceasta lume. Pana acum nu este nimic nou dar anul acesta aniversarea este prima aniversare libera in care imi permit sa fac tot ce imi trece prin cap. Imi permit sa ascult muzica care-mi place mie si anume : „hip-hop, electro-house, oldies”, imi permit sa fac o coregrafie in stil street-dance chiar si in public si imi permit sa arat bine. Pana anul acesta nu am stiut ce inseamna hovercraft, karting sau laser-tag.  Aici si acum stiu ce inseamna hovercraft, karting, Lasertag si chiar cluburi. Mai am multe de invatat dar important este faptul ca am inceput acest drum. Un drum cu suisuri si coborasuri, un drum fara intoarcere spre trecut. Da, ma simt un alt om fata de cel ce am fost  in aceeasi perioada a anului trecut in sensul  ca daca anul trecut pe vremea asta nu stiam decat casa-job-casa, acuma stiu ce inseamna realitatea (nu cea vazuta la stiri !).  Daca in aceeasi perioada a anului trecut stiam ca oamenii nu comunica cu necunoscuti, incepand din luna martie a anului trecut si pana in prezent simt o alta realitate. O realitate ca in Matrix pot spune. O realitate pe care nu o pot descrie in cuvine pentru ca aceasta realitate trebuie traita. Am curaj sa-mi prezint propriile mele opinii. Am curaj de asemenea sa-i invat pe altii (pe waveboard). Am invatat de asemenea ca intr-o comunicare nu conteaza chiar asa de mult cuvintele ci conteaza mai mult limbajul non-verbal. Am invatat de asemenea sa am un stil de viata divers cu provocari continue. Am invatat de asemenea despre creativitate. Daca pana in luna Martie a anului trecut mergeam numai cu metroul, dupa aceasta luna am inceput sa merg si la suprafata. Multi dintre dumneavoastra veti spune ca sunt prea batran pentru aceste lucruri. Dar varsta este un numar. Unii imi dau 30 de ani. Altii imi dau 20 de ani. Cine ma cunoaste, stie. Nu ma duc prea des in cluburi. Dar asta nu inseamna ca nu pot sa dau drumul la muzica si sa fac o coregrafie in stil street-dance (acasa, in club sau chiar in parc). Mi-am transmis mesajul ca daca altii pot, eu de ce nu o pot face ? Probabil vor mai urma si alte experiente. Probabil am resurse nebanuite de nimeni. Urmeaza sa mi le descopar.

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Aniversarea 41

  1. Pingback: Aniversarea 41 - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Dony spune:

    O sa fiu primul care sparge gheata: ” LA MULTI ANI !” Claudiu.Iti doresc tot ce este mai frumos pe lumea asta, sanatate si o familie pe care s-o iubesti si care sa te iubeasca la randul ei.Esti un om deosebit, cu un suflet mare si care a invatat sa traiasca viata si altfel.Esti un adevarat luptator si iti doresc sa rezisti in aceasta batalie pt o viata mai frumoasa si mai colorata.Ma bucur sa aud ca ai experimentat si experimentezi senzatii noi si sper sa evoluezi mult mai mult si sa te simti cu adevarat un om implinit.

    In incheiere iti mai urez inca o data „LA MULTI ANI !” si sa te bucuri de anii care vor urma.

    Ionut D.

  3. Irisha spune:

    La multi ani, Claudiu! Sanatate, bucurii, evolutie continua in tot ceea ce faci si multe multe impliniri! Te pup, sa ai o zi frumoasa azi! Irina

  4. Elena spune:

    La Multi Ani Claudiu! Sa fii sanatos, sa traiesti o suta de ani! La fel de curios, vesel si distractiv.

  5. Sorin spune:

    Claudiu, la multi ani! Sa ai tot ce iti doresti la aceasta varsta frumoasa!

  6. Pingback: Despre creativitate

  7. isis spune:

    Multi ani frumosi si liberi inainte, Claudiu!
    Sarbatoreste in fiecare zi, pentru ca viata merita sarbatorita des!

  8. colegul spune:

    (…) nu m-ai trecut in lista colegilor care te-au sustinut moral…………….hmmmmm………………vorbesc eu cu fatucile alea (….)

Spuneti opinia dumneavoastra

