Sansa de afirmare – Street-dance Battle


Este Duminica. Si ziua de petrecere la Sliders Cafe. Incepe petrecerea si ma simt bine. Dar un anunt avea sa schimbe cursul petrecerii. Despre ce este vorba ? Este vorba despre un anunt de battle de freestyle. Stau in cumpana. Sa ma inscriu sau nu ? Asa mi-am pus intrebarea. Dar pana la urma mi-am spus ca nu am nimic de pierdut ! Concluzia a fost : castig… bine, nu castig… iarasi bine. Asa ca m-am inscris. Stau relaxat si astept sa-mi vina randul. M-am gandit ca nu stiu regulile ! Dar nimeni nu s-a nascut invatat ! Privesc celelalte battle-uri ! Intr-un final am ajuns si eu ! A fost un battle 1 Vs 1 . Fiecare am avut cate doua intrari ! Am intrat eu primul ! Am inceput sa dansez. Publicul s-a uitat fix la mine ! Dupa aproximativ 1 minut a intrat celalalt. In sfarsit dupa a doua intrare s-a decis.  Am pierdut battle-ul dar am ramas cu ceva mult mai valoros si anume am avut sansa sa ma afirm in public. De asemenea am mai invatat care sunt regulile si anume :

1. Sa nu repet de mai multe ori aceeasi miscare

2. Sa fac miscari mai bune decat celalalt

A fost o experienta unica pentru ca am avut curaj sa concurez ! Am fost chiar felicitat de catre adversar pentru ca desi trebuia sa fie egalitate adversarul a castigat la cateva miscari. In continuare petrecerea si-a urmat cursul ei normal.

Acest articol a fost publicat în Street Dance și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sansa de afirmare – Street-dance Battle

  1. Dony zice:

    Eee…asa mai vii de acasa.Pai felicitari pentru indrazneala Caudiu si pentru ca ai si inteles cum trebuie sa fie data viitoare, acuma trebuie sa muncesti si mai mult la miscari si chiar sa inventezi unele noi.uita-te pe youtube, cauta, documenteaza-te si go for it! Un mare BRAVO ai din partea mea.succes.

  2. Elena zice:

    Incercarea moarte n-are, asa e. Doamne, dar multe mai faci…ai super/energie.

Spuneti opinia dumneavoastra

