Primul an de street-dance


Motto : Acesta poveste nu incepe cu „a fost odata”

Iata dragii mei cum zboara timpul. Daca pe data de 13 septembrie anul 2010 am pasit pentru prima data in sala de street-dance, iata ca anul asta implinesc deja un an de cand frecventez cursurile de street-dance ! Ce pot sa spun acum in prag aniversar ? Pot sa spun ca chiar acum am curiozitatea sa ma inspir pentru miscari din clipurile video de pe youtube. Pot sa spun ca am avut curajul sa dansez street-dance in club si chiar si in parc. Pot sa spun ca am incercat si miscari de breakdance (6 step, 3 step, 1 step, top rock). Daca la inceput aveam probleme ca „nu-mi ies miscarile” acum vad street-dance-ul ca pe un mod de a-mi exprima creativitatea (acum sunt curios ce miscari mai vreau sa fac). Street-dance-ul m-a facut sa atrag oameni  pentru ca in parc mai dansez si cu alti street-danceri. Sala de dans a devenit „a doua casa”. In sala de dans am descoperit oameni comunicativi care abia asteptau sa ma cunoasca. Multumesc pe aceasta cale instructorilor de dans (pe care i-am avut si pe care  probabil ii voi revedea) precum si actualului instructor de dans (Marian) pentru rabdarea si bunavointa de care dau dovada, ghidandu-ma sa descopar aceasta minune care se numeste „Street-dance”. De asemenea tin sa multumesc conducerii scolii de dans „Street dance Romania” pentru sustinerea morala precum si tuturor elevilor si absolventilor scolii de dans „Street-dance Romania” pentru aplauzele la demonstratiile de freestyle facute atat la sala cat si la petrecerile de street-dance.

Acum in incheiere nu uitati ca : dansul este limbajul ascuns al sufletului.

Acest articol a fost publicat în Aniversari, Street Dance și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

