Blogul la prag aniversar


Iata ca pe data de 14 decembrie 2009 a luat nastere acest blog. Imi amintesc ca era iarna. Fortat de nevoi sau ca sa ma supun majoritatii a m inceput sa scriu aici. Atunci nu aveam experienta pentru ca stateam prea mult in casa. Si totusi… in anul 2010 am inceput sa fiu mai experimentat pentru ca am inceput sa ies din casa (terase, baruri, cluburi, mall-uri). Am inceput sa intru in vorba cu oamenii si sa incerc sa-i cunosc. Rezultatele au fost peste asteptari. Oamenii au reactionat foarte bine la cuvintele mele. Dar au trecut doi ani de atunci. Iata ca in acest timp blogul a prins contur si de asemenea si viata mea a prins contur. Numarul articolelor a inceput sa creasca. La fel si numarul categoriilor precum si cel al vizitatorilor. Suntem in anul 2011. Data de 14 decembrie a trecut de mult. In acest timp am aflat ca viata se poate trai si altfel. Le multumesc vizitatorilor pentru comentariile postate, le multumesc celor care mi-au fost aproape la bine si la greu. Le multumesc de asemenea celor care m-au ajutat sa descopar locuri despre care nu stiam ca exista. Multumesc de asemenea instructorilor de dans pentru rabdarea si bunavointa de care au dat si dau in continuare dovada si ma ghideaza in lumea minunata a street-dance-ului unde miscarile sunt preluate din viata cotidiana. Imi propun sa continui pe acest drum si de asemenea si blogul sa continue sa fie mai citit ca niciodata. Articole noi vor fi cu siguranta poate cateva, poate o suta, cine stie ? Dar blogul se va inchide doar atunci cand se va termina street-dance-ul ! Atunci si nici atunci !

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

